perjantai 5. kesäkuuta 2015

Kuukauden kynnet


Heips ! Mä olen täällä blogin parissa taas, ikävä on teitä ollutkin jo pitkän aikaa. Nyt onkin uusi koti saatu järjestykseen ja tavarat paikoilleen, olen käynyt lavalta hakemassa tutkintotodistukseni viime perjantaina, on melkein viikko mennyt sormia napsauttamalla ohitse kun muutto vienyt suurimman osan ajasta. Kynsijutut sain eilen omille paikoilleen ja nyt mulla onkin 'nurkkaus' olohuoneessa. Yömyöhään torstaina tein toki muuttolaatikoiden keskellä valmistujaiskynnetkin, ne esittelenkin myöhemmin. Antakaa vielä silti armoa, olen vain yhdet haastekynnet saanut tehtyä se silti mulle sallittakoon. Nyt ei ole kiire minnekkään eikä ole muuta ohjelmaa kuin lauantain tupari/valmistujais kahvittelut, eli saan jatkaa rauhassa lakkailua sekä haastetta. Ehkä mä vielä joskus saan sen valmiiksi. :D
Kuukauden kynnet kollaasi jäi surullisen pieneksi ellei jopa säälittäväksi. Harmittaa, ettei aikaa ollut kynsille ja blogille. Onneksi tästä ei ole tapaa tulossa joten ei hätää. Onneksi hieman täydemmän viime kuun kollaasin löydät täältä.

Kuusi kokeilematonta sain silti näihin neljään lakkaukseen käytettyä, mikä on mielestäni aika kova saavutus. Kahteen Flormarin lakkaan tuli kyllä hieman petyttyä peittävyyden osalta. Aika värikästä oli, mutta vahvan voiton vei punasävyiset lakat. Uutena koristeluna sekä mukavuusalueen ulkopuolelta kokeilin kuivamarmorointia. Vanhat tutut leimailu ja niitit senkun vain pysyvät itsepintaisesti listoilla. Viime kuusta ei paljon juttua irtoa, mutta toivotaan seuraavalla kerralla olevan enemmän jutun aihetta sekä enemmän kynsiä !

Lempparit olivat 1 ja 3 kynnet, aika selkeä päätös kun kaksien muiden kynsien valmistuksessa sai tapella oikein urakalla. Toivottavasti lakkajumalat suosivat tässä kuussa. ;)  

Mitkä ovat sinun lempparisi kummastakin kollaasista ? Miksi ? Mitkä kynnet jäivät erityisesti mieleen ? 

- Jenni

4 kommenttia:

Thank you for leaving a comment ! :)