torstai 18. joulukuuta 2014

Joulukalenteri | Luukku 17 : 10 kauneuskysymystä miehelle



Heips ! Vihdoin sain minäkin houkuteltua avopuolisoni vastailemaan kysymyksiin. Kynsikysymys postaus on vielä harkinnassa, saa nähdä suostuuko siihenkin. Hauskoja vastauksia tuli, mutta hyvin myös tiesikin. Harmikseni en kovin pitkiä vastauksia saanut, mutta silti melko suoria sutkautuksia. Olen tuosta rakkaasta kyllä aika ylpeä !  Vaikka aina väitänkin ettei hän kuuntele kun paasaan kynsi ja kauneusjutuista, olin ilmeisesti väärässä ja on mua ainakin joissain asioissa kuunneltu ! 


1. Mikä on Tangle Teezer ja miksi se on niin hyvä tuote?

Juhan vastaus : Harja. Se ei revi, oikoo takut.

Bloggaajan kommentti : Kyllä, aivan oikein. Tosin olen vielä hehkuttanut, kuinka mukava se on kädessä. Multa löytyykin kaksi Tangle Teezeriä, matkamalli pinkkimustana ja perusmalli pinkkinä. Näitä molempia hehkutankin melkein päivittäin ! :D


2. Mainitse kolme "naisten" kosmetiikkamerkkiä, jotka tiedät.

Juhan vastaus : Maybelline, Loreal, Kone Helsinki

Bloggaajan kommentti : Tämäkin meni oikein. Ehkä tuo kolmas on vähän niin ja näin, mutta lasken senkin oikeaksi kun itselläni on ollut Kone Helsingin ripsiväri. :)


3. Mainitse kolme kasvoihin käytettävää meikkituotetta.

Juhan vastaus : Puuteri, ripsiväri, kajaali.

Bloggaajan kommentti : Tämäkin meni oikein. Ilmeisesti on joskus seurannut mun meikkailuja. Tosin tuo viimeinen oli aika yllätys kun itse käytän yleensä vain ripsiväriä silmämeikissä. 


4. Miten meikkisiveltimet kuuluu puhdistaa?

Juhan vastaus : Vedellä?

Bloggaajan kommentti : Tämä oli kuulemma villi arvaus vain, mutta itse kyllä puhdistan ne vedellä ja miedolla saippualla. En tiedä sitten onko sekään oikein, mutta kumminkin. :D


5. Millainen on smoky eyes -meikki?

Juhan vastaus : Ei hajuakaan.

Bloggaajan kommentti : Voi kulta pieni, minäkin olen tälläisen silmämeikin tehnyt monesti. No en tosin itsekkään osaa tätä selittää kunnolla, mutta sellainen 'utuinen' silmämeikki. :D


6. Mitä hiuspuuteri tekee / mihin sitä käytetään?

Juhan vastaus : Joku kuivapesu homma.

Bloggaajan kommentti : No periaatteessa joo, mun mittapuullani on kuivashampoo ja hiuspuuteri melkein samoja asioita ja molempia olen käyttänyt. 
Myös kampausten tekemiseen lisäämään kuohkeutta ja minä esimerkiksi saan sillä juurikasvua hieman piiloonkin jakauksen kohdalta.  :) 


7. Mitä asioita täytyy muistaa huulipunaa laittaessa?

Juhan vastaus : Ottaa korkki pois

Bloggaajan kommentti : Tätä vastausta nauroin ! No tokihan on tuo korkin pois ottaminen aika oleellinen osa tapahtumaa. ;) Itse en pahemmin punia käytä, joten aika uusi juttu tuolle kaksilahkeiselle. 


8. Millaisia erilaisia karvanpoistomenetelmiä on olemassa?

Juhan vastaus : Nyppiminen, koneella ajaminen

Bloggaajan kommentti: Koneella ajaminen tarkoittanee Lady Sheiveriä ilmeisesti. Toki tähän olisi voinut laittaa lisäksi sokerointi, vahaliuskat ja mitä näitä nyt on. 


9. Luettele kolme tuotetta, joita voi käyttää silmämeikin tekemiseen?

Juhan vastaus : Ripsiväri, kajaali, luomiväri

Bloggaajan kommentti : Aivan oikein ! Ripsiväriä olen usein laittanut Juhan nähden, mutta vain spesiaali tilanteissa kajaalia ja luomiväriä. Joten todella harvoin näkee 'sotamaalauksia' mun kasvoilla joten on se ilmeisesti nähnyt ja kuullut niistä puhuttavan kun muisti mihin ne on tarkoitettu ! :) 


10. Miksi puhelinlankaponnarit ovat parempia kuin tavalliset ponnarit?

Juhan vastaus : Päänahka ei kiristä

Bloggaajan kommentti : Tämäkin oikein, lisätä voisi vielä ettei revi hiuksia ja pysyy paikoillaan hyvin. Mulla on näitä kahdenlaisia, aitoja ei lainkaan, mutta on mua jälleen kuunneltu näistä kun olen höpöttänyt suu vaahdossa. :)


Mitä mieltä luukusta 17 ? Aiotko toteuttaa haasteen jollekkin miehelle ? 

- Jenni

2 kommenttia:

  1. Kivoja vastauksia! :) Mä luulen että toteutan tän myös, saas kattoo innostuuko tuo mies ideasta :D

    VastaaPoista
  2. Teillähän meni tosi hyvin tämä! Pointsit :3

    VastaaPoista

Thank you for leaving a comment ! :)