maanantai 9. syyskuuta 2013

Glitterharakka ilmottautuu !

Nyt  esittelyssä mun uudet Golden Rose Jolly Jewels-glitterlakat. Ensimmäiset kolme on ostettu ihan Seppälästä tarjouksella ota 3 maksa 2. Muut onkin ostettu Kampissa olleesta BBE liikkeestä -50% normihinnasta, liikettä ei enään ilmeisesti ole (?). 


109 : Vaaleanpunaisella jelly pohjalla punaisia ja valkoisia pieniä hexglittereitä. Esiintyy tässä postauksessa.

120 : Kirkkaalla pohjalla isoja hopeisia hexglittereitä, pienempiä hexejä liiloina, punaisina ja pinkinpunertavina. Lakassa on myös pieniä kultaisia neliöitä ja pieniä hexejä muissa väreissä. Eli aika sekametelisoppa. 

122 : Hopeahko lakka, joka hohtelee valossa hieman vihreään/kultaiseen. Lakan pohja on pientä hopeista glitterpölyä ja pienempiä sekä isompia hexglittereitä.  Vaikeasti kuvailtava lakka.



101 : Kirkkaalla pohjalla mylar(?) lastuja, jotka hohtelee sinisen,vihreän, lilan ja punertavan sävyissä. Aivan ihana lakka ja tämä onkin jo kynsille päässyt ja nekin tänne blogiin pian tulevat.

104 : Vaaleanpunaisella pohjalla vaaleanpunaista glitterpölyä sekä isoja ja pieniä vaaleanpunaisia hexejä.

108 : Pinkillä jellypohjalla isoja pinkkejä ja hopeisia hexglittereitä sekä pienempiä hexejä.


116 : Punaisella jelly pohjalla pieniä mustia glittereitä ja isompia kultaisia hexejä.

118 : Kirkkaalla pohjalla pieniä hopeisia ja mustia glittereitä sekä isoja hopeisia, mustia ja valkoisia hexejä. Samankaltaisuutta Lorealin Confettis lakan kanssa, mutta eivät ole dupeja keskenään.

119 : Kirkkaalla pohjalla erivärisiä isoja ja pieniä hexejä mm. sinisiä, vihreitä, pinkkejä, kultaisia, hopeita.







121 : Kirkkaalla pohjalla punaista glitterpölyä ja isompia ja pienempiä punaisia hexejä.

123 : Kirkkaalla pohjalla pientä hopeisa glitteriä ja isoja mustia ja valkoisia hexejä. Tätä on tällä hetkellä kynsissä.

Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä tässä kuvassa näkyy melkein kaikki Jollyni. Multa siis löytyy niitä 23kpl eli jokainen ihanuus tuolla lakkalaatikossa majailee, oon ihan rakastunut näihin. Sielunsiskoja ?  =)
En tiedä temppuileeko vain mulla tämä blogger, mutta kahden lakan numerot näkyvät kuvan vieressä eikä kuvan alla niinkuin pitäisi. Miten asian saa korjattua ? Näkyykö muille ne ihan normaalisti kuvan alla vai miten ? :o

Löytyykö teiltä Jollyja, mitä mieltä niistä ? 


- Jenni

8 kommenttia:

  1. Hu huu, onpas niitä hurja määrä kerralla mutta ne on kyllä erityisen kivannäköisiä somissa pikku puteleissaan, joten mikäs siinä on ollessa... :D
    Kas, kun mö en oo tuota 108:aa hommannu - sehän alkoi nyt just kiinnostamaan! Muuten mulla löytyy kanssa Jollyja ihan kiitettävästi suhteessa omiin tarpeisiini. Yksi aika kiva tapaus on tuo 109, joka sullakin tässä esiintyy.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan ne esimerkiksi lakkalaatikossa kaikki samassa kohdassa niin määrä näyttää ihan hurjalta, mutta eipähän montaa muuta glitterlakkaa tarvitse kun ovat niin erilaisia. Kaikki ne oli ihania niin olihan ne pakko saada "Mutta kun mä tarvitsen niitä kaikkia", niimpä niin. :D Glitterharakan elämä on joskus tämmöstä. :D 108 on IHANA, suosittelen ostamaan. ;)

      Poista
  2. Näkyy ainakin mulla kuvan alla :) Aivan ihania nuo 121 ja 123 lakat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä sitten, kun mulla näkyy vieläkin ne tuolla sivussa. :D
      Mä olen samaa mieltä ihanuudesta ! =)

      Poista
  3. Mulla näkyy kaksi numeroo tuolla oikeella sivulla :o
    Mutta jollyt on kivan näkösiä kavereita, mutta en oo oikein mikään glitterharakka :D
    Kaksi multa kuitenkin löytyy: 103 ja 107 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ymmärrä kun ne näky kirjotusvaiheessa ihan niinkuin pitikin ja kun koittaa muokata niin ovat silti oikeilla paikoilla. Ainoastaan tässä näkyy noin. Mä oon vaan niin käsi :D

      Mä suorastaan rakastan kaikkea kimaltavaa. :D Oi, nekin on kauniita. :)

      Poista
  4. Ihana määrä sulla noita.Mulla vaan 3kpl

    VastaaPoista

Thank you for leaving a comment ! :)