keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

I'm back on business !

Heipsulivei rakkaat lukijat ! Oon monta viikkoa ikävöinyt kirjoittamista ja vihdoinkin mä pääsen jakamaan mun ajatuksia.Ollaan jo asetuttu taloksi ja vielä olisi muutama laatikko purkamatta, mutta ei haluta ottaa siitä mitään stressiä, kaikki vaan ajallaan. :)  Nettiähän odotettiin monta viikkoa ja viime viikolla (loppu viikosta) tuli vihdoin ilmoitus, että netin pitäisi toimia. 

Niin kiireistä arkea ollut, että en aikaisemmin päässyt blogin pariin, koska viime viikko vierähti ulkoillessa kaverin kanssa nauttien auringosta ja käytiin me vähän ostoksillakin. Kesälomakin mulla alkoi torstaina ja opintokortti näytti aika hyvältä vaikka itse sanonkin. Viikonloppuna hurahti ohi tosi nopeasti, vietettiin Juhan ja kavereiden kanssa aikaa kunnes sunnuntaina tuli serkkutyttö pariksi päiväksi pitämään mulle seuraa. :)

Mutta nyt kuviin, näitä on napsittu pitkin viime kuuta ja on ihan satunnaisessa järjestyksessä. 



Juhalla oli 23.5 syntymäpäivä ja ikää tuli 20v. Suunnittelin siis sankarille kakut ja lähdettiinkin täältä Porista niitä tekemään Kokemäelle asti, koska en ollut ennen työstänyt sokerimassaa enkä marsipaania ja kakkujen teossa auttoi tätini. Kakuista tuli todella hienot ja saivat vierailtakin kehuja niin ulkonäöstä kuin maustakin. Juhlat mitkä pidettiin olivat ns. yhdistetyt syntymäpäivä/tupari kahvittelut, lahjoista sitten lisää erillisessä postauksessa. :)


Frisbeegolf kausikin on nyt sitten virallisesti avattu viime viikolla Juhan ja Tonin kanssa. Yksi parhaimmista kesälajeista, suosittelen ! 


Ollaan Juhan kanssa paljon puhuttu, että hommattaisiin Sodastream ja tulihan se haettua kaupasta kun oli vielä ihan hyvä tarjouskin. Eipähän enään tarvitse kantaa limsoja ja kivennäsivesiä kaupasta, tämä on paljon kätevämpi !


Seurasin likipitäen kaikki Suomen MM-pelit telkkarista kauhealla innolla !


Oon myös tehnyt ruokaa uudessa kodissa, tässä yksi niistä: ranskalaisia pannulle, rasvaa sekaan, vähän vihanneksia, mausta oman maun mukaan ja avot ! Älä tosin laita pannua liian täyteen, ettei käy niin kuin mulle, osa vähän ruskistui liikaa. Mutta vei silti nälän menessään. :P


Kynsi juttuja unohtamatta, oon tietenkin myös lakkaillut kynsiä ja suunnitellut mimmoisia voisin tehdä seuraavaksi. Yllä olevista kynsistä blogiin tietoa myöhemmin. Kynsijututkin saivat ihan oman paikkansa makuuhuoneesta, mun kampauspöydän laatikot täynnä kaikkia ihania kynsijuttuja, kohdevalaisin vain puuttuu vielä niin sitten mulla on oma kynsinurkkaus valmis ! :) 

Palailen huomenna taas, kun mulla tätä intoa nyt riittää ! 

- Jenni

6 kommenttia:

  1. Kiva kun tulit postaileen pitkästä aikaa :) frisbeegolf on kyllä hauskaa, mut inhottaa (ainakin täällä Raahessa) kaikki itikat siellä radalla :( ja pitäis kyllä iteki hommata toi sodastream! :) olis niin paljon helpompaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin kaipasin tätä blogia, kun ei ollu nettiä moneen viikkoon.. :D Oli täälläkin rata piukassa itikoita varsinkin hyttysiä, mutta kunhan pysy liikkeessä niin niistä ei ollu haittaa. :) Suosittelen, ei ollu kyllä lainkaan huono hankinta ! :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia :) Noi kakut on ihan ylihauskoja :D

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla taas susta,kivat kakut ja kynnet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa kuulla, että mun postailuja on odotettu. Kiitos. =)

      Poista

Thank you for leaving a comment ! :)