maanantai 17. kesäkuuta 2013

Day 9 : Rainbow nails


Heips ! Mulla on ollu ihan hirvee ikävä bloggailua, mut on ollu ihan kauheesti menoa ja tohinaa ja totta kai olen koittanut ottaa iloa irti kesälomasta. Niin ja tietenkin olen lakkaillut kynsiä 31 päivän kynsihaastetta varten. :) Tässä olisi päivän yhdeksän, sateenkaari kynnet. En halunnut toteuttaa näitä kynsiä vaan pilvillä ja sateenkaarilla, vaan kokeilin jotain erilaista. Idea lähti rankalaisesta manikyyristä, jota mulla ei ole ollut pitkään aikaan, koska oikean käden keskisormen kynsi on niin lyhyt, kasvanut se on jo paljon, mutta ei ihan muiden mitoissa, siltikin päätin toteuttaa haasteen näin. Lopputulokseen oon tosi tyytyväinen ja tykkäsin näistä kynsistä tosi paljon vaikka olivatkin värikkäät. Kuvia kynsistä on enemmän mitä yleensä, koska en osannut päättää mitkä kuvat laittaisin. =)
Kaikkia väri lakkoja on laitettu kaksi kerrosta, jotta kynsi ei kuultanut läpi.

Mitä tykkäätte kynsistä ? Oletko itse tehnyt sateenkaari aiheisia kynsiä ? 


Käyttämäni kynsilakat / tarvikkeet :
  • Ginan aluslakka
  • Vera Valenti kynnenvahvistaja
  • Nail Star kultainen glitter
  • Nail Star tummansininen glitter
  • Nail Star vihreä glitter
  • Nail Star punainen glitter
  • Classics valkoinen lakka
  • Flormar Holographic: 821
  • Golden Rose Pretty color: 164
  • Models Own: Dream Stream
  • Models Own: Endamame
  • Models Own: Pink Fever
  • Wet n Wild Megalast: 2% Milk
  • 2kpl erikokoisia dotting tooleja

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for leaving a comment ! :)