torstai 21. maaliskuuta 2013

Joulu oli ja joulu meni..


Aikoja sitten, mutta mä olen tunnetusti aina ajoissa myöhässä joten jos vihdoinkin esittelisin mun saamiani joululahjoja, joita tuli tosi paljon kaikkea semmosta mitä toivoinkin. Esittelen ne sen takia (vaikka myöhässä olenkin) kun ne tarvii sen huomion myös täällä blogin puolella. :D Näiden jälkeen onkin sitten lopussa uuden vuoden kuvat. :)


  1. Kerroskattila, Muumi Seikkailu-muki, Nipsu-muki, Sosuli-muki, sydän muki ja iso matala teema lautanen
  2. Four Reasons shampoo ja hoitoaine värjätyille hiuksille + iso pussukka missä nuo hiustuotteet olivat ja Playboy Vip setti sisälsi hajuveden ja kosteusvoiteen.
  3. Finlaysonin Mymmeli käsipyyhe, pinkki/aniliinin värinen tuikkukippo, 2kpl aniliinin värisiä koristetyynynpäällisiä ja yksi musta.
  4. Seppälän lahjakortti, pitkävartiset villasukat, Muumi Haisuli piirrustusvihko ja ihana kaulakoru riipuksella (pallo missä kirkkaita "timangeja")


  1. Juhalta sain _ison_ työkalupakin, mun kynsijutuille koska niitä pitää välillä kuljettaa mukana niin toi on kätevä. Jouluna mulla mahtu vielä kynsilakat ja tarvikkeet kaikki tohon yhteen isoon pakkiin, mut nykyään koristeet on parissa pienemmässä pakissa. Eli järjestely ei ole enään tuon näköinen. Pelottaa, että nykyisistä pakeista loppuu tila.. :D
  2. Sain lisäksi "Naisen kehitysvaiheet"- mukin ja kaksi kynsilakkaa, molemmat Yes Love merkkisiä vasurilla oleva on 541 ja oikeella on 407
Uudesta pakki järjestelystä voisinkin ottaa kuvia ja päivittää tänne, että miten mä nykyään kynsijuttujani säilyttelen. Sekin järjestys tosiaan muuttuu luultavasti kun muutetaan pian Juhan kanssa yhteen niin ei tarvitse kynsijuttujakaan säilyttää enää työkalupakeissa koko aikaa, ellei jonnekkin kuljeta mukanaan. :D
Siinä olikin sitten kaikki mun lahjat ja olin niihin ihan super tyytyväinen sain mitä tarvitsinkin ja vähän enemmänkin. Tottakai sain vielä suklaata ja muita herkkuja, mutta en kokenut että ne tarvitsisi kuvata. :D



Ja sitten uuden vuoden kuvat, tein niistäkin kollaasit, että ne mahtuu tähän samaan postaukseen. Uuden vuoden kunniaksi juhlittiin myös samalla tädin syntymäpäivää (täytti pyöreitä vuosia 1.1)  kuin myös Juhan ja mun kihlautumista. Ammuskeltiin raketteja aika paljonkin ja herkuteltiin ja mä tottakai kuljeskelin kamera kaulassa ja räpsein kuvia. Meidän Osku-kissa ei tosin tykännyt uuden vuoden raketti/muun metelin hälystä, raukkaparka nukkui vallan mun sängyn alla piilossa eikä tykännyt mennä ulkoilemaankaan. No uusi vuosi oli nopeasti ohitse ja koulun penkille palasin jo 2.1. Eipä mulla muuta kerrottavaa nyt ole, saimpahan ainakin tämän postauksen pois päiväjärjestyksestä. Huomenna onkin jo perjantain ja viikonloppu sitähän on odotettu koko viikon, saan sairastella luultavasti vielä viikonlopunkin mulla on nimittäin ihan karmea flunssa ja postailen ihan jaksamiseni mukaan. :) Mukavaa torstai-iltaa kaikille ! 


- Jenni 

2 kommenttia:

Thank you for leaving a comment ! :)