keskiviikko 30. tammikuuta 2013

I love you the way you are..


Hei pitkästä aikaa ! Blogin pariin en ole taaskaan meinanut päästä millään, kun photobucket takkuilee mulla koko ajan (en tiedä miksi). Nyt vihdoinkin pääsin ilmottamaan teille tosi ison asian, jonka joku on jo saattanut huomata tosta mun sivupalkin esittelystä, mutta kumminkin. Mentiin meinaan Juhan kanssa kihloihin 1.1.2013 juuri kun kello oli lyönyt minuutin yli kaksitoista. Meidän mielestä se oli hyvä valinta, koska hyvä alku uudelle vuodelle ! Mieleiset sormukset löytyivät melkein heti, mutta kaiverrusta saatiin odottaa pitkät kolme viikkoa. Minä jos kuka on huono odottamaan mitään näin ihanaa ja varsinkan näin pitkään. ;)
Vihdoinkin saatiin tekstiviesti viime viikolla, että sormukset ovat noudettavissa. Nyt ne ihanuudet koristavat meidän sormia, hitsi mä olen nyt niin onnellinen ! Isoaskel elämässä ja maailman hienoin asia mitä mulle on tapahtunut. IKINÄ ! Voisin puhua pulputtaa tästä liiaksikin asti, mutta tämä saa riittää tältä erää. :) Huomenissa postausta meidän kihlajaislahjoista, pysykää kuulolla. :)

- Jenni

Ps. Tänään meille tuli 1v 5kk, elämä voi olla joskus yhtä juhlaa ! :))

8 kommenttia:

  1. Auts, miten ihanaa. Ja todella kauniit sormukset!

    Onnea ihan hirrrmuisesti !!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ! :)
      Oon kun harakka kaikki kimaltava ja kaunis on mun juttuja. :))

      Poista
    2. Sama juttu harakoitumisen kanssa. =D
      Motto: Jos se on kaunista, se on tarpeellista. ;D

      Mul on paketissa kunnon blingbling -sormukset käyttämättä tiettyä tarkoitusta varten, mut katotaan nyt kuinka käy... =(

      Poista
    3. Tuo motto pitää kyllä paikkansa. :D

      Poista
  2. Ihanaihanaihana <3 Onneksi olkoon! Erittäin hienot sormukset! :)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea teille =) ja kauniit sormukset

    VastaaPoista

Thank you for leaving a comment ! :)